måndag 4 juli 2011

Dagar gick...

Ett par dagar har gått och jag har knullat mina ena älskarinna, fått nakenbilder från den andra, blivit avsugen av en bög på en strippklubb, och fått ett nummer till ett nytt potentiellt knull i en bar. Hon är bara 21, men var mycket intresserad trots att jag erkände att jag hade flickvän. Hon bor bara 10 minuter till fots härifrån och jag ser ingen egentlig anledning att inte utforska denna nya förmåga. Man lever bara en gång och jag har aldrig trott att jag skulle bli äldre än 25, så på sätt och vis lever jag kanske på övertid...? Hursomhelst tänker jag inte låta mina nyfikenhet över henne bli långvarig.

Det där med bögen ska jag erkänna var inte heller första gången. Killar suger i regel bättre kuk än vad tjejer gör. Jag har egentligen inga bögfantasier. Tycker bara om att bli avsugen, och det är ju tur att man har blivit välsignad med ögonlock man kan stänga. Dom gångerna jag har öppnat dom har jag viljat kräkas och sparka människan i fråga i ansiktet, och efteråt infinner sig oftast ett sånt obeskrivligt äckel över både mig själv och situationen. Och jag klarar aldrig av att göra det när jag är nykter, är alltid bra jävla packad.

Min flickvän tittar på tv i ett annat rum nu. Vi knullade både igår och i förrgår, och jag förväntar mig nästan att vi knullar inatt med
Hon blir alltid så jävla kåt när hon har mens.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar